mai 22, 2016

Crumble vegan cu capsuni

Daca tot v-am invitat in bucataria mea haideti sa si gatim ceva.
Dulcele asta e genul de desert pe care il fac atunci cand mi-e lene sa ma duc pana la Mega Image dupa oua si cand am un soi de fructe care mi se strica-n frigider. De data asta s-a intamplat sa fie niste capsuni nu prea dulci, care aveau nevoie de ceva care sa le puna in valoare. Mi-am amintit ca am in dulap un borcan de unt de cocos de la Republica Bio si asta a fost. In loc de alunele de padure puteti folosi alte nuci iar in loc de zahar orice alt indulcitor va place (miere, sirop de artar, agave, Green Sugar) si sa mai zica cineva ca nu putem manca ceva bun fara sa ne mustre constiinta.

Ingrediente
pentru 2 portii, timp de preparre 30 minute, foarte usor
300 g capsuni
2 lg zahar brun
2 lg fulgi de ovaz
4 lg alune de padure zdrobite
2 lg unt de cocos
Preparare
Capsunile se spala si se taie in sferturi apoi se amesteca cu o lingura de zahar si se lasa deoparte.
In vasul mic al robotului de bucatarie se amesteca rapid fulgii de ovaz, nucile, untul de cocos si o lingura de zahar pana se obtine o compozitie sfaramicioasa. Se pun capsunile in doua vase mici de tip ramekin, se presara deasupra aluatul si se dau la cuptor 25 minute la 180 de grade.
Se mananca fierbinti, iar daca nu sunteti la dieta puteti adauga si o cupa de inghetata de vanilie deasupra (sau daca sunteti va recomand din tot sufletul Ice Crime!)

Informatii nutritionale:
321 kcal/portie; 40 g CH, 18 g Grasimi, 5 g proteine, 8 g fibre.

                                                                                                                        Yours truly,
                                                                                                                            desserts lover, Lavinia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu