decembrie 17, 2010

Supa foarte rosie de vita cu legume verzi

DSC00769
Din seria "afara ninge linistit si-n casa arde...plita" am facut azi o supa de vita numai buna pentru zile reci de iarna.Apropo de iarna, trebuia sa cobor ca sa iau morcovi dar mi-a fost prea frica sa infrunt gerul asa ca am adaptat la ce am avut prin frigider.
Ingrediente:
500 g carne de vita
o ceapa mare
o radacina de patrunjel
o bucata de telina(cat de mare vreti voi, in functie de cat de tare va place telina)
un ardei gras verde
o ceasca de mazare congelata
o ceasca de fasole verde congelata
o legatura de marar
un borcan mare de suc de rosii(sau bulion-eu am avut facut in casa de mami)
sare,piper
Preparare:
Am tocat carnea cubulete mici si am pus-o la fiert in aproximativ 4 litri de apa cu sare. I-am luat spuma si apoi am adaugat ceapa tocata marunt,radacina de patrunjel, ardeiul si telina cubulete. Le-am fiert impreuna si dupa vreo 10 minute am adaugat si fasolea si mazarea. Am mai lasat pe foc pana carnea si legumele erau patrunse(15-20 de minute) apoi am adaugat bulionul,mararul tocat marunt si piperul. Dupa alte 2-3 minute si tot atatea clocote am oprit focul si am mancat cu un ardei iute rau.
DSC00766

Un comentariu: