aprilie 20, 2011

If you like Pina Coladas...

Atunci cu siguranta va va placea foarte tare si acest sherbet pe care l-am facut zilele trecute, inspirata de acelasi genial David Lebovitz si a lui carte despre inghetate perfecte.

Nu stiu cum se face ca intre timp am vazut filmul Grown Ups si am ramas in cap cu melodia asta, pe care o ascult si o fredonez obsesiv de aseara.
Asadar, pentru un sherbet cu gust de vacanta avem nevoie de:
 Ingrediente:
1 ananas bine copt
200 g zahar(sau mai putin daca ananasul e suficiemt de dulce)
250 ml lapte de cocos
o lingura rom negru
o lingurita suc de lime
Preparare:
Ananasul se curata de coaja si de miezul fibros, se taie cuburi si se face piure in blender. Avem nevoie de 1 litru de suc de ananas astfel obtinut pe care il amestecam apoi cu restul ingredientelor, folosind acelasi blender. Racim apoi compozitia in aparatul de inghetata  si ne bucuram de un desert racoritor si delicios.

If you like Pina Coladas
And getting caught in the rain
If you're not into yoga
If you have half a brain

...i know i do! :P

10 comentarii:

  1. Grown Ups e unul dintre cele mai funny filme pe care le-am vazut in ultima vreme :))

    RăspundețiȘtergere
  2. ce dragut :X....si cred ca a fost superrrr bunnn :D

    RăspundețiȘtergere
  3. @Florin-si mie mi-a placut Grown Ups
    @Raluca- inca mai cant, sa stii
    @Andra-Multumesc, a fost foarte bun intr-adevar

    RăspundețiȘtergere
  4. Ok. De obicei cand am mai intrat aici vedeam chestii care intrau pe "the to do list". Acum avem un nou entry si pe "the to watch list" :)

    Vreau sa ne luam aparat de inghetata luna asta ca se pare ca vine caldura. Abia astept. O sa incerc neaparat reteta asta, arata minunat si aromele de pina colada sunt de-ale casei. Ce-i drept le-am mai incercat pana acum doar in baked stuff, asa ca era si cazul sa punem de-o mica schimbare. :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Miriam and Bogdan ma bucur ca v-am dat idei. Aparatul de inghetata e intr-adevar foarte util iar cele de la chiocebrands sunt chiar foarte ieftine si bune. Va mai astept pe blog!

    RăspundețiȘtergere
  6. O sa mai venim cu placere. Drum bun la Fetesti and enjoy Easter! :)

    RăspundețiȘtergere
  7. cântecul ăsta apare şi în "The sweetest thing" şi e hilar. Dacă şerbetul e la fel de fun ca şi melodia, i'll definitely give it a try.

    RăspundețiȘtergere
  8. @R.-ai dreptate, melodia e foarte simpatica. Sherbetul e cel putin la fel de bun, iti garantez.

    RăspundețiȘtergere
  9. Super inghetata (sau serbet), si mie imi place pina colada :) si retetele lui David Lebovitz, iar asta sigur merge la favorite :)

    RăspundețiȘtergere