mai 18, 2012

Cartofi noi copti

     Cartofii noi au aparut deja prin piete si char daca sunt destul de piperati n-am putut sa ma abtin si am cumparat un kilogram. Iar pentru ca n-am avut nici timp si nici chef sa ma complic i-am pregatit in cel mai simplu mod cu putinta, la cuptor. Dar asta nu inseamna ca nu au fost deliciosi, ci dimpotriva.

Ingrediente:
pentru 2 portii generoase, timp de preparare 1 ora
1 kg cartofi noi
1 capatana de usturoi
2 ramurele de rozmarin
3 linguri de mustar Dijon
1 lingura otet
3 linguri ulei de masline
sare de mare si piper proaspat macinat

Preparare:
    Am spalat cartofii bine frecand-i pe fiecare cu un burete de sarma. Pe cei mai marisori i-am taiat in doua iar pe cei mici i-am lasat intregi. I-am pus la fiert in apa cu sare timp de 20 de minute, pana erau apropae fierti. I-am scurs apoi bine si i-am lasat sa se zvante.
     I-am stropit cu 2 linguri de ulei de masline, am presarat sare de mare si i-am pus in tava impreuna cu frunzulitele de rozmarin si cateii de usturoi in coaja. I-am mai lasat in cuptor aproximativ 30 de minute, pana s-au rumenit. La starsit am amestecat mustarul cu otetul, uleiul ramas si cateii de usturoi copti si zdrobiti si am obtinut un sos delicios pentru cartofi. I-am mancat ca fel principal, cu o salata de rosii cu castraveti, ardei si ceapa, asa, ca in copilarie. Pofta buna si voua si weekend placut!

                                                                                              Yours truly, Lavinia

Un comentariu:

  1. O multime de arome combinate cu prospetime ! Simplu si gustos ! Iar cartoful cel nou este de nerefuzat ! Multumesc,Lavinia !

    RăspundețiȘtergere