octombrie 08, 2012

Cum sa-ti faci ziua de luni mai buna

Nu cred ca trebuie sa va mai explic de ce nu-mi plac zilele de luni asa ca m-am gandit ca ar fi mai util sa fa povestesc ce puteti face pentru ca ele sa devina suportabile.

Ghid de supravietuire in 10 pasi simpli.
1. Trezeste-te mai devreme cu 20 de minute. I know, suna sinucigas la prima vedere, dar in felul asta vei avea timp sa te imbraci frumos si sa savurezi o portie dubla de cafea tare.

2. Asculta muzica preferata in drum spre serviciu. Pentru mine Dobro si Craio sunt de neinlocuit si azi m-am bucurat sa-l aud pe Alexandru Andries cu cea mai frumoasa zi.
3. Pleaca devreme de la serviciu. Oh well, if you're lucky. I am!
4. Fa o plimbare prin piata, admira tarabele incarcate cu fructe si legume de sezon si cumpara cate putin din fiecare. Vinetele, gogosarii, dovleacul, fasolea verde sau galbena si strugurii sunt in topul preferintelor mele.
5. Cumpara-ti flori! Da, singura! Si daca nu poti sa te hotarasti ce culoare, ia-le pe toate. Crizantemele imi aduc aminte de copilarie si le prefer pe cele in ghiveci pentru ca rezista mai mult.

6. Bea un ceai fierbinte si aromat.
7. Pregateste conserve pentru iarna: azi, castraveti murati in saramura. Tineti-mi pumnii, anul trecut nu mi-au iesit.
 8. Citeste cateva pagini dintr-o carte buna, fie ea literatura sau un subiect care te pasioneaza.
9. Vezi un film bun. Iti recomand din tot sufletul sa ajungi la Anim'est. Eu merg de cativa ani, in fiecare an si nu ma mai satur. Animatia inseamna mai mult decat Disney.
10. Mergi la culcare devreme. Pentru ca, nu-i asa, martea sunt 3 ceasuri rele.

2 comentarii:

  1. Frumos!...Revenind la muraturi, mie mi-au iesit niste castraveti murati deliciosi, deja am mancat doua borcane:))...s-au facut repede cu caldurile astea :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Bune sfaturi, nu se poate sa nu le urmez...

    RăspundețiȘtergere