mai 07, 2010

Iarba verde de acasa

Acestea sunt plantele care imi fac ziua mai frumoasa si mancarea mai gustoasa.Hehe,am facut si rime.
Busuiocul l-am cumparat de la o florarie cand era mic.


La fel si maghiranul care m-a pacalit pana nu demult ca este oregano



si acest chives care are o tunsoare noua pentru ca tocmai l-am folosit la o salata.



Cresonul a crescut din semintele plantate de mine,



cimbrul inca mai creste



iar busuiocul asta mic se cam lasa asteptat.



Si menta asta mare si frumoasa(sau mai bine zis izma) e adusa de mami de acasa de la Fetesti.


Mai am si niste violete de Parma foarte frumoase dar pe ele nu le folosesc in mancare(inca :D)

Un comentariu:

  1. Ha, ha, ha deci si tu ne-ai pacalit pe noi ca ala e oregano:))
    Si ce am mai mancat si am zis..mmmm, ce bun e oregano asta proaspat.
    Tare asta!:))
    P.S: Dragalase plantutele tale, sa-ti traiasca mult!

    RăspundețiȘtergere