iunie 12, 2016

Crema de ciocolata cu mascarpone

Va aratam zilele trecute pe Facebook o fotografie cu o bezea uriasa si va amenintam cu ceva spectaculos. Pavlova cred ca ati mai vazut destule, asa ca nu cred ca va lasati prea usor impresionati. Am si eu vreo doua retete pe blog, daca asta va intereseaza (aici si aici).
Ce mi s-a parut mie demn de luat in seama a fost de data asta crema. O cremosenie delicioasa care merge in orice tort sau tarta sau care poate fi mancata ca atare.

Ingrediente
pentru 6 portii, timp de preparare 15 minute, usor
100 g ciocolata(eu am avut una cu cafea care s-a potrivit la fix)
75 g zahar (cred ca mergea mai putin)
2 oua
250 g mascarpone
Preparare
Intr-un castron asezat deasupra unui vas in care firbe apa (bain-marie) am topit ciocolata. Am adaugat apoi zaharul si ouale si am continuat sa aestec cu un tel pana s-a topit zaharul si crema s-a ingrosat (vreo 5 minute). Am transferat amestecul cald in vasul mixerului si l-am lasat sa bata crema incre vreo 8-10 minute pana s-a racit. Am adaugat apoi mascarpone si am mai lasat 30 de secunde sa se incorporeze. Am lasat apoi la frigider sa se intareasca (cel putin o ora).

Am asezat apoi crema peste bezea, am decorat in graba cu capsuni si am devorat. Poza e facută cu telefonul pentru ca nu eram acasa si ne grabeam sa ajungem la o petrecere. Incercati sa o ignorati si sa incercati crema. You will thank me!

                                                                                                               Yours truly, pavlova eater,
                                                                                                                                       Lavinia

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu