iulie 23, 2011

Food&flames

Daca nu v-ati facut inca planuri pentru weekend, sau mai bine zis daca mai sunteti inca in Bucuresti, cititi mai departe!:D
Daca sunteti undeva pe plaja nici nu vreau sa stiu de ce ati deschis laptopul sau telefonul!
Asa, revenind la subiect, vreau sa va povestesc despre un restaurant la care am fost saptamana trecuta. Mai bine zis un concept de restaurant.
Se facea ca Roze a gasit nu stiu ce vouchere care ofereau o reducere de 50% la un meniu la restaurantul Mahi Mahi din Pipera. Initial am fost cam reticenta si am spus nu pentru ca, spre rusinea mea, nu ma dau in vant dupa mancarea chinezeasca-japoneza. Bine, imi place sushi, dar asta e altceva! Am zis zis nu si gata. Numai ca 5 minute mai tarziu am vazut un filmulet despre modul de preparare al mancarii si m-am razgandit. Vedeti si voi aici.
 In fine, nu stiu daca e chiar asta filmuletul care m-a convins, but you got the point.
Procedeul se numeste teppanyaki si implica o plita incinsa pe care bucatarul prepara totul, chiar in fata ta! Si nu numai ca prepara, dar mai face si niste jonglerii simpatice intre doua feluri de mancare!
 Bucatarul nostru era din Vietnam si cuvantul lui preferat in limba romana era "pui'.
 Am mancat ceva simplu de tot (erau cu voucherul, remember?) dar foarte foarte bun.
Primul fel a fost o supa crema de fructe de mare, adusa de undeva din spate. As vrea sa va vad facand si supa pe plita aia, ha!
Felul principal a constat in legume, pui, porc si creveti, toate fripte la plita si aromate cu unt si usturoi, exact cum imi place mie. 'Cause everything is better with butter!
 Am avut alaturi si doua sosuri delicioase, unul de mustar pentru pui si porc si unul de ghimbir pentru creveti, o minunatie.
 Desertul nu m-a impresionat deloc, dar oricum nu ma dusesem pana acolo pentru el!
 Una peste alta, a fost o cina reusita, cu spectacol inclus.
 Va sugerez cu drag sa dati o fuga pana acolo (Pipera Tunari nr.23). Nu stiu daca trebuie sa faceti rezervare, sau ce buget sa aveti disponibil dar va descurcati voi. Daca sunteti studenti ca si mine si nu vreti sa va riscati bursa pe ultima luna puteti sa mai aruncati un ochi pe siteurile cu discounturi si sa luati un voucher asa cum am facut si noi. Orice varianta ati alege, merita din plin!
 Mulumesc Roze pentru idee si Pop pentru poze!
Gata, v-am pupat! Ma duc in excursie la Alexandria! Alexandria, Teleorman, ce credeati?:D

6 comentarii:

  1. merita mai mult pentru spectacol si daca mancarea mai e si gustoasa atunci go for it!
    chinezii si japonezii nu stiu sa faca deserturi asa ca nu te astepta niciodata la un desert bun in restaurante chinezesti.una peste alta,sa va fie de bine masa!
    o zi minunata!

    RăspundețiȘtergere
  2. A,bun, multam pt raspuns! E bine si asa, alexandrenii sunt baieti seriosi si de casa :)
    We placut!

    RăspundețiȘtergere
  3. Si noua ne place tare mult teppanyaki, mancarea si spectacolul :) Copiii se distreaza la nebunie cand vad cum arunca bucatarii pe sus soy sosul, furculitele, crevetii, ouale... Party :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Furculite in restaurant japonez?!

    RăspundețiȘtergere