iulie 12, 2011

Gazpacho

Din seria variatiuni pe aceeasi tema easy peasy si Bucate pe roate mi-au facut azi pofta de supa de rosii cu galuste. Dupa experienta de ieri n-am mai avut curaj sa aprind aragazul asa ca am recurs la the next best thing: gazpacho.
Adica o supa delicioasa si rrrreeeceee de vara, gata intr-o clipa.
Am inghesuit in vasul inalt al blenderului de mana un sfert de ceapa, o felie de paine inmuiata in apa, 2 rosii curatate de pielita, un castravete curatat si el de coaja si un sfert de ardei gras verde.M-am gandit ca n-ar strica nici doua rosii uscate la soara, un pic de ardei iute, oregano si usturoi iar sarea si piperul se intelege de la sine ca n-au lipsit. Am stropit cu putin otet de Xeres si o lingura de ulei de masline extravirgin apoi am blenduit bine pana am obtinut o supa cremoasa. Daca va place mai subtire mai puteti adauga apa rece.

Pentru ca toate ingredientele mele erau scoase direct din frigider supa era rece asa ca am mancat-o imediat. In caz contrar as mai fi lasat-o un pic sa se raceasca.
Cuburile de castravete si ardei de deasupra au fost exact crunch-ul care lipsea. Pofta buna!

8 comentarii:

  1. O sa incerc si eu!! multam de reteta! arata foarte bine.. Dar spune-mi te rog, daca o incalzesc are ceva?? ca mie nu prea-mi plac supele reci.. Te pup

    RăspundețiȘtergere
  2. N-am incercat sa o incalzesc deci nu stiu care ar fi rezultatul.Un lucru e clar: daca o incalzesti nu mai e gazpacho!

    RăspundețiȘtergere
  3. Gazpacho andaluz-supa rece de vara,tipica spaniola:rico,rico!!!
    Bine te-am gasit!Sunt Claudia y imi place blogul tau!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bine-ai venit Claudia! Ma bucur ca iti place blogul meu!

    RăspundețiȘtergere
  5. absolut de acord! in plus, gazpacho e atat de aromat si de placut, ca zau e pacat sa nu-l facem cat e vara :)

    RăspundețiȘtergere
  6. O minunata reteta de supa pentru dieta de slabit.
    Gazpacho este servita, in Spania, inaintea felului principal. O vei papa cu foarte mare placere pentru ca este delicioasa si te vei ridica de la masa inainte de a termina si felul principal de mancare.
    O grozava alternativa atunci cand te-ai cam saturat de salatele traditionale.

    Minunata Reteta! Minunat Blog!

    RăspundețiȘtergere
  7. Intr-adevar e delicioasa si satioasa, ma bucur ca va place.

    RăspundețiȘtergere