decembrie 26, 2013

Perfect Christmas morning

     Dimineata de Craciun incepe intotdeauna cu o felie generoasa de tort (sau poate doua) si cu o cana de cafea cu frisca proaspata, asa ca ziua de ieri nu putea sa faca exceptie.

     Azi insa am simtit nevoia sa mananc ceva mai sanatos dar consistent in acelasi timp. Asa ca mi-am amintit de reteta perfecta de scrambled eggs a lui Gordon Ramsay la care apelez de fiecare data cand vreau sa mananc ceva bun dimineata. O felie de paine de casa prajita si o salata de rosii cherry cu avocado s-au potrivit de minune in poveste. Ca sa nu mai zic ca am mancat totul in varful patului, savurand noul meu serial preferat: The Mindy project.
     This is what i call a perfect Christmas!
                                                                                                   
                                                                                                      Your truly, breakfast lover, Lavinia 

P.S.= nu va lasati pacaliti, urmeaza traditionala felie de tort si cana de cafea ca doar o data-i Craciunul!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu