martie 25, 2010

Puiul nostru cel de toate zilele

Imi place carnea de pui, mai ales pieptul.Il mananc gatit in toate felurile dar mai ales la gratar pentru ca e rapid, gustos si sanatos. In seara asta insa ma saturasem de varianta clasica asa ca am scotocit bine prin bucatarie si cu ingredientele gasite am facut niste paste gustoase. Reteta e clasica,cred ca o stie toata lumea dar asta nu o face sa fie mai putin delicioasa.
Asadar: am fiert pastele conform indicatiilor de pe pachet,am taiat un piept de pui bucatele mici mici si am curatat si taiat cateva ciuperci proaspete. Intr-o tigaie teflonata am prajit puiul in putin ulei de masline, am adaugat ciupercile si am asteptat sa se prajeasca impreuna si sa se evapore apa. La sfarsit am adaugat aproximativ 300 g de smantana dulce si o mana buna de cascaval ras.A si cel mai important...condimentele:un mix numit Virginia spice pe care mi l-a adus Dia din Austria si chives proaspat, abia tuns din ghiveci.Astea cred ca au facut toata treaba.
Bineinteles ca am amestecat pastele cu sosul si am mancat. Nu e prea dietetic, stiu. Si ce daca?
PS:ca sa le incalzesc a doua zi le-am amestecat cu 2 oua batute cu putina smantana dulce si le-am dat la cuptor sa se mai rumeneasca putin.Gata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu