mai 19, 2011

Buffalo Wings

Am facut ieri aripioarele astea picante si lipicioase si eu avut mare succes. N-or fi ele cel mai sanatos fel de mancare dar avand in vedere ca mancam chestii prajite destul de rar n-o sa am procese de constiinta din cauza asta. Avantajul e ca sunt gata foarte repede iar ingredientele sunt foarte usor de gasit si ieftine.

Pentru a hrani 3 oameni destul de infometati avem nevoie de:
Ingrediente:
o tavita de aripioare (cred ca erau vreo 10-11)
2-3 linguri de ulei de struguri pentru prajit
2 linguri faina
2 linguri unt
2 linguri sos foarte iute (eu am avut unul chinezesc, cred ca merge si tabasco dar trebuie ajustata cantitatea)
1 lingura otet
un iaurt gras
100 g gorgonzola
un avocado
sucul de la 1/2 lamaie
o legatura de patrunjel
un catel de usturoi
sare,piper
morcovi pentru servit
Preparare:
Pentru inceput spalam bine aripioarele, le indepartam varful si le taiam in doua bucatele, de la incheietura. Le condimentam cu sare si piper apoi le dam prin faina astefel incat sa fie acoperite cat mai uniform. Le prajim in uleiul incins, cate 3-4 minute pe fiecare parte, pana se rumenesc. Eu le-am facut in doua transe, ca sa nu le inghesui prea tare.
Cat timp aripioarele sunt in tigaie preparam sosurile. Topim untul impreuna cu sosul iute si otetul apoi turnam sosul rezultat intr-un castron incapator. Cand aripioarele sunt prajite le punem din tigaie direct in sos si le amestecam bine sa se acopere pe toate partile.
Pentru sosul de branza cu mucegai amestecam iaurtul cu gorgonzola maruntita iar pentru cel de avocado mixam in blender pulpa unui avocado cu sucul de lamaie, patrunjelul si usturoiul. Noi am mancat cu bastonase crocante de morcov si ne-am oprit doar cand s-au terminat. Pofta buna! 

2 comentarii: