mai 26, 2011

Saltimboca alla romana

Am gasit salvie verde zilele trecute in piata si inca de cand am cumparat-o aveam in plan reteta asta. Initial vroiam sa o fac cu piept de pui dar o schimbare in peisajul culinar e mereu binevenita asa ca am folosit pana la urma carne de vita, cum e de fapt si reteta originala. Rezultatul m-a multumit atat pe mine cat si pe Sorin, care am mancat un rulou si jumatate pana sa-si dea seama ca are de-a face cu niste "verdeata" deghizata. :D
 Ingrediente(pentru doua portii):
4 felii subtiri muschi de vita (eu am folosit steak minut Le Boucher de la Mega Image)
4 felii de prosciutto crudo
o mana de frunze de salvie
o ceasca de vin alb
50 g unt
2-3 linguri ulei de masline
4-5 ciuperci mari
10 rosii cherry
sare, piper
Preparare:
Saram si piperam muschiul de vita apoi asezam deasupra cate o felie de prosciutto apoi 2-3 frunze de salvie si rulam.
Prajim rulourile astfel obtinute un ulei plus 25 g de unt, intorcandu-le pe toate partile sa se rumeneasca usor. Cand sunt aproape gata adaugam in tigaie si rosiile cherry si vinul si mai lasam cateva minute sa se evapore alcoolul si sa se inmoaie usor rosiile. In alta tigaie calim in untul ramas ciupercile taiate in sferturi, pana devin aurii.
De parca n-ar fi fost de ajuns, am pus alaturi si o salata simpla de primavara si un pahar de vin. Buuunnn!

8 comentarii:

  1. Arata foarte foarte interesant. Il vom incerca si noi, mai ales ca retetele cu ierburi aromatice proaspete sunt mereu bine-venite si oricum eram si in cautare de inca ceva cu carne de vita :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Not a pork man, but looks great. Ce piata frecventezi? :)

    RăspundețiȘtergere
  3. @Miriam si Bogdan- Si mie imi plac foarte mult plantele aromatice proaspete, de asta mi-am plantat o gradina intreaga pe balcon
    @Bogdan-merg in Piata Ramnicu Sarat pentru e ca e foarte aproape de mine.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu pot sa spun decît...Excelent!

    RăspundețiȘtergere
  5. un deliciu, imi place foarte mult salvia, merge de minune cu carnea de vita! :) foarte buna reteta:D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ai dreptate, asosierea gusturilor e minunata. Ma bucur ca iti place reteta si te mai astept pe aici!

    RăspundețiȘtergere