aprilie 15, 2010

When in Rome

Nu am mai postat de ceva vreme pentru ca am fost intr-o excursie la Roma si pentru ca de cand am venit tot incerc sa imi intru in ritm si sa ma obisnuiesc iar cu programul de la scoala(ce bun ar fi acum un capuccino sau un espresso italian...).
Vacanta a fost scurta dar plina de lucruri noi iar de la Roma m-am intors cu o multime de amintiri si suveniruri culinare (si nu numai).
Cat am fost acolo m-am conformat zicalei "Cand esti in Roma,poarta-te ca romanii!" si am incercat tot ce se putea: bucatini all'amatriciana (paste cu sos de rosii si un fel de bacon), spaghetti carbonara, lasagna, pizza de mai multe feluri.
Printre cele mai bune chestii pe care le-am mancat vreodata ar fi de mentionat deliciosul risotto cu sampanie si trufe,


paharul de Prosecco oferit din partea casei,



maslinele verzi si biscuitii sarati care insoteau vinul Chianti, escalopul de vitel cu sos de lamaie si legume fripte pe gratar


si prajitura cu crema de alune de padure.


Nici portocalele (aproape) rosii de Sicilia nu au fost rele.


Nici tagliatelele cu fructe de mare sau prajitura cu spuma de vanilie pe care le-a mancat Cosmin.






Am avut parte de o experienta culinara pe care as vrea sa o repet cat de curand si pe care incerc sa o prelungesc bucurandu-ma de bunatatile pe care mi le-am adus de acolo






si amintindu-mi de toate celelalte.




Good buy ,Roma!

2 comentarii: