aprilie 20, 2010

Supa crema de "ciumperci"


Pentru ca Dia tine (iar) o cura magica de slabire m-a rugat sa ii fac in seara asta o supa crema de ciuperci.Am incercat sa refuz, sa ma fofilez, dar pana la urma am executat. A iesit asa de buna ca am mancat si eu.
Am folosit:
500 de grame de ciuperci
un strop de ulei
o bucatica de telina(daca afla Dia ca a fost telina in supa aia am incurcat-o)
un morcov
o ceapa
2 linguri de amidon
600 ml de apa
un cub Knorr de gaina
cimbru, patrunjel
Am taiat legumele cubulete (nu mici mici pentru ca oricum se vor pasa in blender) si le-am pus sa se caleasca-inabuse cu putin ulei si putina apa(inclusiv ciupercile).


Dupa aproximativ 5 minute, timp in care am mai si amestecat, am adaugat restul de apa, cubul de gaina si am mai lasat sa fiarba pana s-au inmuiat ciupercile, folosindu-ma de acest motiv ca sa mai gust cate una. La sfarsit am adaugat putin cimbru si cele 2 linguri de amidon si am lasat sa mai dea un clocot, doua.


Dupa ce s-au racit putin le-am pus in blender si le-am facut praf si pulbere. Bine,pasta. Am pastrat cateva ciupercute intregi ca sa ma bucur cand se nimeresc in lingura.
Intre timp am ars o portie de crutoane si am mai facut una ca sa am cu ce manca supa: 2 felii de paine taiate cubulete, presarate cu marar si busuioc si putin ulei de masline apoi bagate la cuptor.
Gata. Asta a fost si reteta si supa, pentru ca nu a mai ramas nimic din ea.

Un comentariu:

  1. ah cat asteptasem un nou post! Arata bine supa, ma mie ce cura de slabire are asa bunatati in ea!

    RăspundețiȘtergere