martie 07, 2012

Salata calda cu naut

Poftesc la salata asta de cateva zile dar am tot amanat-o ba pentru ca nu aveam cate un ingredient, ba pentru ca se inserase deja si nu puteam sa fac niste fotografii decente si tot asa. azi insa planetele s-au aliniat si mi-am pus pofta'n cui.Glumesc, mi-am facut pofta.
Ingredientele nici nu sunt de fapt atat de greu de gasit iar prepararea dureaza maxim 10 minute. Daca mai pui la socoteala si faptul ca o poti consuma si daca tii post e clar ca ai dat peste reteta perfect pentru un pranz rapid/cina usoara:
 Ingrediente pentru 1 portie mare/2 mici
o conserva de naut
1 castravete lung
4-5 rosii uscate la soare
2 legaturi de patrunjel
sucul de 1/2 lamaie
2-3 linguri de ulei de masline
2-3 catei de usturoi
2-3 ardei iuti uscati
1 lingurita de chimion
sare, piper
 Preparare:
Incingem uleiul de masline intr-o tigaie apoi adaugam semintele de chimion si ardeiul iute zdrobit si le lasam un pic sa isi elibereze aromele in uleiul fierbinte. Adaugam usturoiul tocat marunt si mai lasam 1 minut doua, cat sa se inoaie. Atentie sa nu se arda caci va deveni amar. Scurgem si spalam bine nautul apoi il adaugam in tigaia cu uleiul aromat si il lasam cateva minute sa se inalzeasca.
Intre timp curatam castravetele de coaja, il taiem pe lung, ii scoatem semintele cu o lingurita apoi il taiem cuburi. Tocam marunt patrunjelul, taiem rosiile in patru si stoarcem sucul de lamaie. Amestecam apoi toate ingredientele, saram dupa gust si savuram.
Ideal ar fi sa lasam salata cateva ore sa se imbine aromele, dar cine mai are rabdare?

Pofta buna!

2 comentarii:

  1. Minunata aceasta reteta!

    Abia astept sa o incerc, cat mai curand.

    As avea o intrebare: daca in loc de rosii deshidratate as folosi rosii chery, ar fi oare la fel de buna?

    Multumesc,
    Carmen

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu daca va fi la fel de buna dar rea nu are de ce sa fie1 Eu zic sa o incerci oricum ar fi!

    RăspundețiȘtergere