martie 31, 2012

Meniu festiv de 8 Martie

     Am terminat in sfarsit de postat retetele din meniul meu special de 8 martie. Asa cum mi se intampla frecvent, am lasat totul pe ultima suta de metri dar din fericire am terminat cu bine. Va prezint mai jos rezultatul si va invit sa imi tineti pumnii pana pe 5 aprilie.
     Acesta este meniul de sarbatoare prin care celebrez Luna Femeilor si cu care particip la concursul “KitchenAid de Martisor”
 0
      Incepem cu un cheesecake sarat cu un blat crocant cu parmezan si nuci, compozitie cremoasa cu branza de capra si branza cu mucegai albastru, decorat din abundenta cu rosii cherry dulci-acrisoare.
     Continuam cu o supa cremoasa si aromata de fenicul si somon, servita calda si in tihna.
     Dupa o supa dulce ne uimim papilele gustative cu un piept de rata crocant si condimentat, cu sos de afine.
     Langa rata se umfla in pene un sufleu delicat de brocoli. Va recomand sa alaturati de asemenea un pahar de vin rosu, sec.
     Mancati toate acestea in portii mici, pastrand astfel loc pentru desert: un flan minunat cu doua feluri de ciocolata.
      Dupa asa o masa copioasa nu ne mai ramane decat sa ciocnim un pahar de sampanie. Tchin Tchin!
     

15 comentarii:

  1. Bai, Lavi, I gotta hand it to you. Stiu ca si io concurez si bla-bla, dar ai un meniu nenica... n-am cum sa ma supar niciun pic daca pierd KA-ul :) Bravo, MI place de nu mai pot, in special cheesecake-ul sarat, abia astept sa-l fac si eu :)
    Te pup, see you on the other side!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bai Andie, iti multumesc mult de tot. Imi pare rau ca nu ti-am spus mai demult dar m-ai facut paf cu gastronomia moleculara, de mult vroiam sa o incerc! Sa avem bafta!

      Ștergere
  2. Lavinia, esti cel mai ingenios, inventiv si talentat tanar bucatar "amator" pe care l-am citit vreodata. Iti doresc mult succes si iti tin pumnii, sa-i dai gata si pe ei, ca pe noi ne-ai dat de mult si asta a fost doar cireasa...Bafta!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot dar absolut tot ce pregatesti exprima f vizibil mult talent si multa daruire:) Bravo si bafta in continuare!

      Ștergere
  3. Bafta multa!!! Sper sa fii castigatoarea premiului!! Am mai vazut pe alte bloguri meniuri participante, dar al tau este, de departe, cel mai reusit!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Bafta multa!!!Arata tare bine meniul propus de tine!

    RăspundețiȘtergere
  5. Aoleuuuu, ce de bunatati! Sufleul de brocoli mi-a luat ochii. Wow, vreau si eeeuuu. Vase individuale de ceramica n-am. Inca!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mama mama si ce poze frumoase!!! Adevarata arta. Felicitari. Bafta!

    RăspundețiȘtergere