iulie 11, 2011

O vara italiana - ep.4 Bruschette simple cu rosii si busuioc

Dupa ce azi la pranz am aprins plita ca sa fac o portie de spaghete carbonara si era sa mor de cald din cauza celor 50 de grade care pluteau in atmosfera (cunoasteti expresia "moarta la clanta usii"? :D) mi-am promis ca nu mai mananc decat rosii si branza si pepene pana la sfarsitul verii.
Ceea ce am si facut. Pentru ca dupa cum se vede treaba de azi iar se strica vremea si s-ar putea sa avem iarasi temperaturi de noiembrie.
 Dar sa revenim la motivul postarii: dupa parerea mea rosii+busuioc+usturoi=LOVE. Daca mai pui alaturi 2-3 felii de paine buna stropita cu ulei de masline si perpelita 2 minute in cuptor si-un strop de otet balsamic deja ai atins perfectiunea.
 Eu una stiu sigur ce-o sa mananc vara asta. Voi?

7 comentarii:

  1. Pur si simplu le ador.. Ca sa nu mai zic ca ma salveaza intotdeauna de la .. ce mai mancam azi?? Simplu si delicios ;)) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. simplu si rafinat, lejer, de vara

    in tava arata si mai apetisant ;) :)

    RăspundețiȘtergere
  3. I love them! mi-ai facut o mare pofta acum, merg sa fac pt pranz :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Ma bucur ca va plac bruschettele mele. Simplu si gustos=reteta de succes.:P

    RăspundețiȘtergere
  5. ah, ce aromate! uite (si) d-asta imi place mie vara :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Daca ar exista rosii din astea bune in piata tot anul nu cred ca m-as supara!:D

    RăspundețiȘtergere