iulie 19, 2011

Scrisoare deschisa

 "Salut! Eu sunt Sorin, beneficiarul uzual al bunatatilor gatite de Lavi si, drept multumire, m-am gandit sa scriu un guest-post. In episodul de astazi voi povesti (cu cuvintele mele) cum a fost la intalnirea de la Corbeanca. Pentru cei care nu stiu, Electrolux si Gollin Harris organizeaza de la inceputul anului intalniri cu bloggeri culinari in care acestia pot sa demonstreze ca nu se lauda degeaba pe siteuri. La aceasta intalnire au fost invitati toti cei care au participat pana acum.
Totul a inceput cu Lavi care tipa la mine ca o sa intarziem, ceea ce am si facut dealtfel, si ca o sa ii facem o impresie aiurea lui Bogdan pe care stabilisem sa il transportam pana acolo. Pe drum, Lavinia si Bogdan isi tot imaginau ei cum o sa fie, cine o sa mai vina, ce o sa se gateasca si alte astfel de lucruri super importante. Eu ma tot gandeam la piscina pe care o vazusem in iarna…
Antonina si Cristina-bunica erau deja acolo impreuna cu doamna Carmen Georgescu si Roxana. Atmosfera a fost relaxata, parca ne cunosteam de o gramada de vreme. 
 Incet incet a ajuns toata lumea. Eu nu cunosteam decat familia Easypeasy, care evident ca a fost cea mai funny. Ana a fost dezinvolta, ca de obicei, a vorbit cel mai mult, si a creat o atmosfera super. Eu abia asteptam sa vin si pentru ca ma gandeam ca o sa vina si Iepu’, dar era ora de baita si somn si deh….
 Mihai Lambru a venit pus pe treaba si a dat startul la gateala: gratarele au inceput sa sfaraie, cu emotii ca se cam adunau norii, Lavinia sa faca salata si blitzurile sa…..blitzuiasca.
 In tot acest timp, noi, insotitorii, ne tot invarteam pe acolo, admiram bucatarii la treaba si ne uitam cu jind la piscina.
 Eu primisem instructaj acasa sa nu ma apuc sa sar eu singur in piscina, sa fac nota discordanta acolo, asa ca ma tot uitam, poate poate mai gasesc vreun doritor. Ei bine, momentul magic s-a intamplat, privirile ni s-au intalnit in timp ce contemplam piscina si ne-am inteles imediat. Long story short, 5 minute mai tarziu eram cu sotul de Gurmandino in piscina. Fusese atat de cald afara incat nu as mai fi iesit, dar ii tot vedeam cum trec cu platourile pe langa noi. 
 Momentul culminant al serii a fost evident…masa. Am incercat sa gust cate putin din toate, desi nu sunt convins ca am reusit. Nu o sa uit prea curand pestele la wok si sosul Antoninei, cartofii hasselback ai bunicii, souvlaki pe pat de ceapa al Andreei(Gurmandino) si burgerii Anei(easypeasy). Eu sunt mare fan porumb copt si Elena(leblogpiquant) m-a nimerit cu al ei. 
 Nici despre porcul lui Mazi, ciupercile la gratar ale lui Poe si cartofii Brandusei nu pot sa nu amintesc, dar din pacate am mancat putin sau deloc din ele. Ce sa mai zic de porcul teriyaki a lui Bogdan pe care l-am fotografiat in timp ce sfaraia pe gratar!
 Desertul a fost o surpriza din partea casei (panacotta si o super inghetata de ciocolata muhahaha). 
A fost o seara in care ne-am simtit foarte bine si am cunoscut o multime de oameni interesanti. Imi pare rau daca nu am amintit pe toata lumea dar sper sa ii cunosc mai bine pe viitor.
Mi-ar placea sa am aceasta armata de bucatari tot timpul la dispozitie..."

11 comentarii:

  1. pentru corectitudinea informatiei, sa se mentioneze totusi ca m-am oprit din vorbit ca sa-ti fac aceasta minunata poza de deschidere:p si ca sa mananc:))

    RăspundețiȘtergere
  2. Mai vreau guest-posturi de-ale lui Sorin, ca le are cu scrisul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa-ti stea in gat bah! Lumea moare de foame si tu crapi in tine zeci de feluri... HUOOO!

    RăspundețiȘtergere
  4. Uuuu, Sorin, te prinde albastrul ala.
    Vai cate bunatati, cred ca daca as avea atatia bucatari la dispozitie as manca non-stop. :D
    Salutari lui Bogdan, am fost placut surprinsa sa il vad pe blogul vostru de bucatareala :)

    RăspundețiȘtergere
  5. cand armata de bucatari isi incheie stagiul la voi in bucatarie, o astept si in a mea :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Va multumim pentru feed-back! Dupa acest debut furtunos sper ca Sorin sa ne mai onoreze cu prezenta si intelepciunea-i caracteristica.

    RăspundețiȘtergere
  7. A fost minunat!! Ma bucur ca v-am cunoscut !! sper sa mai avem ocazia asta :) Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Si noua ne-a placut mult! Asteptam cu nerabdare urmatoarea ocazie.

    RăspundețiȘtergere
  9. Mi-ai facut pofta de porumb copt !!!! AHHH.. TE URASC !!! :))

    RăspundețiȘtergere