februarie 22, 2011

Ce-am facut sambata seara

Pai ce sa facem, ne-am adunat la Roze si CD, again, si am facut nachos.
finalPovestea asta incepe de fapt miercuri cand EU i-am invitat pe toti in St Patrick, sa bem o bere si sa mancam un nachos. Am iesit dar bineinteles ca nu am gasit masa, toti au dat vina pe mine ca nu am facut rezervare si am terminat seara foarte tristi, band o limonada naspa intr-un local dubios cu canapele pe pereti, numai bun de dat cu capul :D. In acest moment am hotarat ca trebuie sa facem nachos acasa, ca nu se poate sa mai rabdam in halul asta, ca astia de la St Patrick isi bat joc de noi si tot asa. Bun, zis si facut! Si am fost noi la Auchan sambata si am cumparat faina de porumb si avocado pentru guacamole si rosii pentru salsa. Si bere de vreo nu stiu cate feluri ca nu mai puteam sa-l dezlipim pe CD de la raft. Ne-am intalnit apoi seara pe la 9 la ei si am fugit repede in bucatarie.
Ei bine, acum incepe distractia! Bineinteles ca ne documentasem! Aveam retete, masuratori, ingrediente! Toate astea in afara de faina de porumb care era de fapt malai.Ce pacaleala! Si apuca-te Lavinia si framanta malai cu apa doar-doar o iesi un aluat bun de intins in foi. Si mai adauga CD doua linguri de margarina topita si nimic. La un moment dat ne-a trecut serios prin cap sa dam o fuga pana la Mega Image si sa luam de acolo vreo 3 pungi fara ca ceilalti sa se prinda. Dar onoarea de bucatar amator e mult mai puternica asa ca in loc sa facem asta am zis sa adaugam si putina faina in aluat, ca cine stie! De fapt EU am zis asta! Si am framantat, si am mai adaugat faina, si am intins foi, mai groase apoi tot mai subtiri, de eram asa mandra de mine ca nu-mi mai incapeam in piele.
nachos 1 Si cand am terminat toata compozitia ce zice CD: "Ia mai fa o tura!".Pffff. Am facut. Eu cu  framantatul si intinsul foilor si el cu prajitul si taiatul tringhiurilor! La un moment dat eram mai eficienti ca cea mai gospodina bunicuta mexicana!
nachos 2Trei ore mai tarziu, dupa framantat, intins, fript, taiat , prajit in baie de ulei am obtinut doua castroane uriase de nachos numai bune de devorat alaturi de salsa foarte picanta pe care am incropit-o si de bunatate de bere rece si aromata. De guacamole nici nu putea fi vorba, ca avocado aia erau asa de tari incat iti puteai sparge capul cu ei.

nachos3Bineinteles ca am impartit toata productia cu  Roze, Vio si Andra care s-au jucat Carcassonne tot timpul asta.
carcason2
Ba chiar si cu Tara si cu Sorin care au mai trecut prin bucatarie sa vada ce tot facem, respectiv sa mai fotografieze cate ceva.
tara A fost o seara reusita care s-a prelungit pana pe la 5 pentru ca eu m-am imprietenit atat de bine cu o sticla de vin pe care o adusese Catalin incat nu am plecat pana n-am terminat-o!
Cat despre nachos, nu cred sa mai pot manca curand! Bleah!

4 comentarii:

  1. sigur vrei sa te faci doctor si nu povestitor?:)))...tare mult imi place sa iau "pauze de invatat" si sa citesc ce scrii tu aici, iar de data asta finalu` m-a si amuzat :P

    RăspundețiȘtergere
  2. Roze sa stii ca nu s-a jucat deloc, a lucrat :(( ceea ce face si acum si o sa tot faca toata saptamana :(

    RăspundețiȘtergere
  3. De ce ati folosit margarina in procesul de productie? Din cate stiu, nu e asa sanatoasa margarina si se recomanda untul mereu.

    RăspundețiȘtergere
  4. Am folosit margarina pentru ca asa citise CD pe undeva si am incercat pentru a vedea daca functioneaza. Oricum cantitatea e nesemnificativa si din punctul de vedere al sanatatii mi-as face mai multe griji pentru prajitul in ulei decat pentru margarina aia.

    RăspundețiȘtergere