ianuarie 29, 2011

Quiche cu somon

quiche2Am primit de la Marica doua bucati grase si aromate de somon afumat si m-am hotarat sa fac ceva mai special din ele. Scotocind prin frigider si prin dulap am adunat ingrediente care se potriveau de minune impreuna, intr-un quiche delicios.
Ingrediente:
175 g faina
75 g unt
15 g parmezar ras fin
3 linguri apa rece
200 g somon afumat
2 cepe verzi(ar fi mers si mai multe)
o legatura marar
3 oua
150 ml lapte
150 cheddar ras mare
piper
Preparare:
 Am pus in vasul robotului faina, untul si parmezanul si am pulsat pana s-au amestecat bine si s-a format un fel de nisip fin. Am adaugat apoi, cu robotul mergand, cele trei linguri de apa si am mai lasat sa dea cateva ture pana s-a format un fel de coca pe care am adunat-o cu mana si am framanat-o doar 10 secunde sa nu se incalzeasca si topeasca untul.
aluatAm intins aluatul in foaie subtire, l-am pus in tava unsa cu unt si tapetata cu faina, am pus o foaie de hartie de copt deasupra si doi pumni de fasole si am dat la cuptor la 180 de grade vreo 10 minute.
crustaAm scos apoi hartia si fasolea si am mai lasat 5 minute sa se rumeneasca-crocanteasca.
Intre timp am pregatit umplutura adica am amestecat tot ce mi-a cazut in mana: ouale batute bine, laptele, ceapa si mararul tocate, somonul maruntit, branza si piperul.
somonAm turnat compozitia peste crusta  si am mai dat la cuptor inca vreo 15 minute pana s-a inchegat si aurit. Am mancat o felie fierbinte, una calda si una rece alaturi de o salata simpla cu ulei de masline si lamaie . Ma duc sa mai mananc, ca tot mi-am adus aminte. Somebody stop me!!

7 comentarii:

  1. Laviniaaaaaaa, ti-au iesit bestial pozele (ca sa nu mai zic de mancare, ca e de la sine inteles ca e delicioasa). Dar pozele sunt foarte foarte bestiale.

    Pop& Madi

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Aprecierile sunt cu atat mai valoroase cu cat vin d ela doi fotografi profesionisti!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Mi se facuse aseara o pofta de asta.....

    RăspundețiȘtergere
  4. Acum ma duc sa prepar si eu asemenea frumusete..fara somon insa, am doar o mare bucata de branza pe care o voi cosmetiza cu diverse arome. mi-a placut mult cum ai amestecat ingredientele pt aluat..o sa fie o reteta usoara si cu putine vase de murdarit! abia astept sa vad ce iese!

    RăspundețiȘtergere
  5. e in cuptor! abia astept sa vad ce iese! dar...o MARE nelamurire...ce cauti la medicina?! nu cunosc decat partea cu mancarea, dar esti FOARTE FOARTE talentata. de cand am descoperit blogul, sunt addicted:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa imi spui cum iti iese te rog! Medicina e o alta mare pasiune si pana acums se impaca foarte bine cu gatitul. Ma bucur ca urmaresti blogul.

    RăspundețiȘtergere
  7. deci a iesit SUPER!!!!:) bun bun bun, si acum urmeaza si tarta cu dovlecel...doamne, cate bunatati..n-o sa mai fiu niciodata in stare sa slabesc:D.i-am facut poza, deci daca vreodata ma voi dumiri cum pot sa si incarc poza, as pune-o.
    in alta ordine de idei,ma bucur din tot sufletul ca ar mai exista si medici care fac asta din pasiune, nu pentru a stoarce de bani amaratii de pacienti.

    RăspundețiȘtergere