ianuarie 23, 2011

Supa de pui a la grec

DSC_0044Aseara imi propusesem sa fac niste pulpe de pui la cuptor dar nu stiu ce am visat azi noapte de m-am trezit cu gandul la supa de pui a la grec. Aveam in frigider toate ingredientele necesare si astfel ne-am bucurat de o supica buna si fierbinte care ne-a incalzit pe dinauntru si ne-a asigurat un pranz delicios si consistent.
Ingrediente:
2 pulpe mari de pui
2 morcovi
o bucatica telina (mare cam cat cei doi morcovi la un loc)
o ceapa mare
jumatate ceasca orez
2 galbenusuri
200 g smantana
o legatura marar
Preparare:
Pentru inceput am pus pulpele de pui la fiert in 3 litri de apa cu putina sare. Le-am  lasat sa fiarba singure pana s-au saturat sa mai elimine spuma aia odioasa pe care am adunat-o cu o spumiera. Am adaugat apoi ceapa taiata marunt, morcovul si telina date pe razatoarea mare si orezul. Le-am mai lasat si pe ele sa fiarba, vreo 20 de minute cred, pentru ca eu spalam vase si nu am stat cu ochii pe ceas. Am verificat apoi pulpele cu o furculita si pentru ca erau fierte le-am scos din oala, le-am indepartat pielea si oasele si le-am ciopartit cu salbaticie in bucatele numai bune de luat o data in lingura. Am amestecat galbenusurile cu smantana, am adaugat 2-3 polonice de supa peste ca sa le aduc la o temperatura cat mai apropiata de cea din oala apoi am varsat amestecul in supa. O legatura de marar mai tarziu supa era gata de mancat cu ardei iute si paine cu coaja crocanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu