ianuarie 27, 2011

Not studying

Or am i?

Azi e zi de chiul si de invatat la obstetrica. Sau mai bine zis e o zi buna pentru orice altceva (bate-ma, omoara-ma, numai nu ma pune sa invat :D).Inainte de toate m-am rasfatat cu un mic dejun pe cinste ca sa am energia necesara procesului intelectual care ma asteapta. Apoi am spalat vasele, le-am pus la locul lor, am dat cu aspiratorul, am udat florile, i-am dat de mancare lui Ciufin (my chinese pretty hamster), am facut curatenie pe birou, am intrat pe Facebook etc.etc. La naiba, acum chiar ca trebuie sa ma apuc de invatat!

Omleta cu marar si guacamole
DSC_0008
 Ingrediente:
2 oua
o legaturica de marar
jumatate de ardei gras rosu
sare, piper,chili pudra
o lingura ulei de masline
un avocado
jumatate de rosie
2 cepe verzi
un catel de usturoi
zeama de la jumatate de lamaie.
DSC_0004
Preparare:
Am inceput cu omleta: am batut bine cele doua oua cu mararul tocat marunt si ardeiul cubulete. Am condimentat cu sare si piper si am prajit in tigaia de teflon unsa cu putin ulei de masline.
Intre timp am facut si guacamole: am taiat avocado in doua pe lung, am rotit in sens invers cele doua jumatati si l-am desfacut. I-am scos apoi samburele si cu o lingura am scos tot miezul pe care l-am stropit cu lamaie din belsug sa nu oxideze. L-am pasat cu furculita si am adaugat ceapa, rosia si usturoiul tocate marunt. La sfarsit am condimentat cu sare si praf ce chili.
Am mancat cu paine prajita si am baut o cana de cafea cu lapte.

2 comentarii: