ianuarie 07, 2011

Guess who's back?

07012011106Am facut fata cu succes maratonului culinar care s-a desfasurat in ultimele doua saptamani atat acasa la Fetesti cat si in vacanta "la ski" aproape all-inclusive din Bulgaria. Nu m-am ingrasat si nici nu am slabit (ar fi fost chiar culmea!) iar de luni imi voi relua programul stiintifico-social si alimentar obisnuit. Pana atunci am zis sa ma mai delectez cu cateva guilty pleasures asa ca de sfarsit de vacanta. Cand am vazut croissantele astea mi-am amintit instant de cele pe care ne bateam in fiecare dimineata la Bansko si mi-am zis ca e musai sa le incerc. Mi-au iesit cele mai bune (si mai urate) croissante din lume pe care le-am savurat cu o cafea imensa si putin gem de caise.
07012011109Nu voi mai scrie reteta pentru ca nu am rabdare si nici nu cred ca as explica la fel de bine ca Irina, singurele modificari pe care le-am facut fiind faptul ca am framantat aluatul cu mana si ca am folosit faina tip 000 in loc de 450 pentru ca nu aveau la Mega Image-ul din zona si mi-a fost lene sa mai caut. Data viitoare, daca va mai exista una (pentru ca mi s-au lungit urechile de pofta si aproape ca era sa dau fuga la supermarket ca sa cumpar unele gata facute), le voi lasa mai putin la cuptor pentru ca imi plac un pic mai moi decat asa crocantele.
Sa avem un an (ne)bun!!

2 comentarii:

  1. Buna, Lavinia! Imi pare bine ca ai incercat reteta si ca ti-a placut! sa iti iasa croissant-ul normal, triunghiul trebuie sa aiba lateralele cat mai lungi si baza ingusta. Fasia trebuie sa fie lunga, ca sa poti sa il rulezi mai mult. Felicitari!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc mult pentru incurajari.Data viitoare sper sa iasa mai bine!

    RăspundețiȘtergere