ianuarie 20, 2011

Cel mai bun sandwich cu pui

DSC_0070Am descoperit saptamana trecuta cel mai bun sandwich rece cu pui pe care l-am mancat vreodata. Singurul lui defect este ca mi s-a parut cam scump (8 lei) asa ca dupa ce l-am cumparat 3 zile la rand am hotarat sa il reproduc acasa. Al meu a iesit chiar mai bun, pentru ca am pus in el exact ingredientele care imi plac, in cantitatea pe care mi-o doresc.
Ingrediente:
o lipie mica
1 morcov
o bucatica de telina
3 linguri de smantana
o lingura de mustar
o lingura de hrean ras
o jumatate de piept de pui la gratar
Preparare:
Am ras morcovul si telina pe razatoarea mare apoi le-am amestecat cu smantana, mustarul si hreanul .Am intins uniform compozitia peste lipie, am adaugat pieptul de pui taiat marunt, am rulat, am invelit in folie de plastic si am pus in geanta langa termosul cu cafea. Am mancat cu pofta si mi-am promis sa mai fac.

3 comentarii: