ianuarie 11, 2011

Salata Caesar

DSC00895Pe principiul not a girl ,not yet a woman :D salata asta nu a fost nici pranz, nici cina ci asa o masa pregatita in 10 minute si mancata in si mai putine la ora 16:00 cand am ajuns acasa de la facultate. Pentru o salata Caesar nici cal nici magar avem nevoie de:
Ingrediente:
jumatate de salata verde mare sau una mica
jumatate de piept de pui
2 felii de paine
2 catei de usturoi
2 fileuri de ansoa
o lingurita de mustar
o lingura sos worcestershire
sucul de la o jumatate de lamaie
3-4 linguri de ulei de masline
piper negru proaspat macinat
Preparare:
Am zdrobit in mojar cateii de usturoi si fileurile de ansoa apoi am adaugat mustarul, sosul worcestershire, uleiul si sucul de lamaie si am amestecat bine pana s-a format un sos foarte aromat, de imi venea sa il mananc gol pe paine.
DSC00890Am taiat feliile de paine cubulete si le-am dat la cuptor ca sa se faca crutoane, impreuna cu pieptul de pui uns cu putin ulei de masline (am folosit functia grill a cuptorului). Aveti grija ca painea se arde repede si trebuie scoasa inaintea puiului. Intre timp am spalat bine frunzele de salata si le-am rupt intr-un bol. Am adaugat peste ele sosul, am amestecat bine (cu mana) am adaugat deasupra crutoanele si fasii din pieptul de pui, am rasnit doua ture de piper negru si apoi am mancat.Sosul asta e delicios, va zic, si cred ca merge si in alte combinatii(somooonnnn!!).
P.S.-In sos se poate adauga si un galbenus de ou crud sau fiert dar eu nu am avut si oricum vroiam sa scad numarul de calorii. Puteam de asemenea sa rad si putin parmezan deasupra dar m-am grabit. Ei lasa, ca a fost foarte bun si asa!

2 comentarii: