ianuarie 30, 2011

American pancakes

pancake1Ce-ar fi duminica fara un mic dejun copios si program intensiv de lenevit pana spre dupa-amiaza? Daca tot nu-mi permit partea cu lazy ass (prefer smart ass :D) am zis ca macar de micul dejun copios sa se aleaga ceva.Am ales clatitele americane pentru ca se prepara foarte usor si sunt gata in cateva minute. Am incercat mai multe variante de-a lungul timpului iar azi am facut unele cu faina integrala care au fost delicioase.
Ingrediente:
o cana faina integrala
o cana faina alba
o lingura praf de copt
jumatate lingurita sare
2 oua
o cana si inca un pic de lapte
o lingura coaja rasa de lamaie
2 linguri unt topit
Preparare:
Intr-un castron amestecam toate ingredientele uscate (faina ,praf de copt, sare) iar in celalalt castron ouale, laptele si coaja de lamaie. Turnam apoi ingredientele lichide peste cele uscate, adaugam si untul topit si amestecam bine cu un tel. Rezulta o compozitie cam ca o smantana groasa din care punem cate un polonic in tigaia de teflon incinsa. Lasam pe o parte pana apar basicute mici apoi intoarcem si mai lasam cam un minut si pe partea cealalta. Si gata! Mancam cu dulceata de zmeura (ca mine) sau cu ciocolata(ca Sorin). There's no better way to begin a sunday!

5 comentarii:

  1. Pff,lingurita are o poveste intreaga in spate!E cumparata de la Roma! Am vazut-o cand am fost acolo dar magazinul era inchis asa ca mi-a cumparat-o un prieten, a venit cu ea in Romania, la Cluj, si de acolo altcineva mi-a adus-o la Bucuresti! Toate astea s-au intamplat in aproximativ 7 luni!:D

    RăspundețiȘtergere
  2. sau se pot manca cu sirop de artar, ca sa creezi dependenta :)

    RăspundețiȘtergere
  3. cum am scris si pe multe alte Locuri , Praful de copt poti sä-l economisesti. Egal ce zice oricine, Praf de Copt se simte...
    Pui in loc de asa ceva Jumätate din Liquid Friscä bätutä, introduci usor in Aöuat si ai niste Clätite pufoase de numai.....
    Incä nu a ajuns Concluzia in Rominia cä Bucätäria americanä de Ris este ???

    sieugätesc

    RăspundețiȘtergere