decembrie 08, 2011

Waiting for tonight

Frumusetile astea merg impreuna cu mine la petrecerea Electrolux de diseara. Abia astept sa reintalnesc oameni dragi si sa cunosc cativa noi. Vine si povestea zilele astea, stay tuned!

Later edit: Prajiturelele au ajuns in siguranta la Corbeanca si s-au alaturat celorlalte frumuseti pentru a face o mica bucurie copiilor de la un centru de plasament. N-am vazut niciodata atatea briose la un loc si le multumesc celor de la Electrolux si Crucea Rosie Romana pentru oportunitatea de a face o fapta buna.

Daca nu stiti ce sa daruiti anul acesta de Craciun prietenilor sau familiei o cutie cu minunatii din astea poate fi o idee binevenita. Reteta e cea de aici iar glazura (royal icing) a fost facuta in felul urmator:
Ingrediente:
1 albus de ou
170 g zahar pudra cumparat
1 lingurita si jumatate suc de lamaie
coloranti alimentari
Preparare:
Intr-un bol batem usor albusul cu sucul de lamaie atat cat sa faca putina spuma. Adfaugam zaharul pudra si amestecam bine. Impartim glazura in mai multe vase mai mici si coloram dupa preferinta. Eu mi-am cumparat de aici coloranti alimentari Wilton, pe care vi-i recomand cu incredere. E nevoie de o cantitate foarte mica si culorile sunt foarte intense. Eu am luat doar rosu, galben si albastru pentru ca m-am gandit ca pot obtine celelalte culori amestecandu-le pe aceastea (cum am facut in cazul verdelui).
Am glazurat prajiturile cu un strat alb, am lasat sa se raceasca 30 de minute apoi am adaugat bulinele rosii si frunzulitele verzi. Dupa inca 30 de minute s-au uscat si le-am impachetat pentru drum (gasiti cutii foarte frumoase la Ikea). Glazura e suficienta pentru 24 de briose.
Spor la prajiturit!

11 comentarii:

  1. pai di she trisezi bre.... n-au zis fara glazura :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Awww, cya there!
    Am pus si eu glazura :)) Cred ca daca e destul de uscata n-or sa fie probleme.

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, exact, si eu stiam ca fara glazura... :(

    RăspundețiȘtergere
  4. Hai ma ca nu e concurs! M-am distrat si eu un pic.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sa fiu cinstita am facut si cu si fara. Daca alea cu nu se accepta, le mancam :))

    RăspundețiȘtergere
  6. Si eu tot fara ;)) m-am conformat! le-am dat o fatza de zahar pudra si la drum cu ele ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. dar de ce trebuia fara glazura ;))? tare faina colectie de briose s-a adunat!

    RăspundețiȘtergere
  8. Multumesc fetelor!
    Trebuia sa fie fara glazura ca sa nu se strice in timpul transportului(cred). Numai ca bloggerii nu s-au lasat si au facut o glazura indestructibile. Muhahaha.:D

    RăspundețiȘtergere