decembrie 27, 2011

Eggnog

Stiu ca am disparut ca magarul in ceata dar din pacate am plecat val-vartej la Fetesti si nu am mai avut timp de nimic. Sunt sanse mari sa nu ne mai auzim pana dupa anul nou, de aceea am intrat rapid sa va las o reteta simpla si delicioasa, perfecta in perioada asta a anului: eggnog a.k.a. lichior de oua. Va doresc sa-l savurati cu placere si sa aveti un an mai bun decat cel care se incheie. Eu una asa mi-am propus! La multi ani!

Ingrediente:
1 litru lapte
1 litru smantana dulce
12 galbenusuri
150 ml sirop de artar (sau dupa gust)
3 lingurite extract de vanilie
1 lingurita scortisoara
1/2 lingurita nucsoara
1/2 lingurita cuisoare
rom dupa gust (aprox 250 ml)

Preparare:
Incalziti laptele la foc mic pana ajunge la punctul de fierbere apoi opriti focul. Intr-un bol incapator amestecati galbenusurile cu siropul de artar apoi adaugati incet laptele cald. Turnati deasupra smantana, vanilia si condimentele si amestecati bine. Turnati in sticle si pastrati la frigider. Agitati usor inainte de servire pentru ca mirodeniile tind sa se depuna. Pofta buna!

7 comentarii:

  1. Sarbatori fericite, Lavinia!

    Sa ne auzim cu bine la anul :)

    RăspundețiȘtergere
  2. La multi ani draga mea!! Sa aveti parte de tot ce e mai bun! Cat despre beutura, e una dintre preferatele mele! Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! multa sanatate, fericire si mult noroc.Un An nou cit mai bun, lipsit de griji si probleme.

    RăspundețiȘtergere
  4. Va multumesc tuturor pentru urari! Va urez un an frumos si sanatos!

    RăspundețiȘtergere